Start akcji „Mam to z głowy”

Ponad 80% Polaków odkłada coś na później – tak wynika z badań przeprowadzonych dla marki e-pity. Próbujemy to zmienić. Właśnie wystartowała kampania „Mam to z głowy” zachęcająca do walki z prokrastynacją i nieodkładania prostych spraw.


Celem akcji jest pokazywanie pozytywnych aspektów mierzenia się z zadaniami od razu. W ramach zaplanowanej na dwa miesiące kampanii zostaną wykorzystane spoty internetowe, działania w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), na kanale YouTube oraz w mediach tradycyjnych. W ramach akcji powstała także aplikacja umożliwiającą pochwalenie się wykonaniem wcześniej odkładanego zadania oraz zachęcenie do tego znajomych. Punktem wyjścia do akcji były pierwsze w Polsce badania poświęcone zjawisku prokrastynacji, przeprowadzane na zlecenie e-file.

– W akcji „Mam to z głowy” przekonujemy: „Co masz zrobić jutro, zrób dziś”. Chcemy zachęcać do nieodkładania prostych, codziennych spraw, których wykonanie zajmuje kilka minut. Jako producent aplikacji e-pity do wypełniania PIT-ów oraz fillUp do wielu innych formularzy, od lat budujemy przyjazne narzędzia służące do załatwiania spraw urzędowych, często niepotrzebnie odwlekanych – mówi Donata Basińska, Dyrektor ds. Marketingu w firmie e-file. – Pomyśleliśmy, że ciekawym wyzwaniem może okazać się znalezienie szerokiego kontekstu odkładania różnych spraw na później i podjęcie próby walki z tym zjawiskiem w formie zabawy.

Więcej na stronie www.mamtozglowy.pl

#MamToZGłowy